Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Warunki zwrotu:
- zakupiony produkt należy zwrócić wraz z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełniony formularz zwrotu , lub własne oświadczenie zwrotu zawierające następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres
- listę zwracanych produktów
- datę zwrotu
- podpis klienta
- produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
- zwracany produkt nie możne nosić znamion użytkowania ani nie został w żaden sposób uszkodzony
- koszt zwrotu przesyłki ponosi zamawiający
Reklamacje części elektronicznych
Wszystkie części elektroniczne które były już montowane nie podlegają odstąpieniu od umowy.
Zwrot produktów elektronicznych jest możliwy w przypadku gdy nie było próby montażu.
Jeżeli towar ma wadę, Kupujący może żądać usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
W przypadku reklamacji towaru elektronicznego wymagany jest dokument potwierdzający montaż w serwisie motocyklowym.
Reklamacja części mechanicznych
W przypadku reklamacji wszystkich części mechanicznych wymagane jest potwierdzenia montażu w serwisie motocyklowym.
Zwrot środków za zakupiony i zwrócony produkt odbywa się wyłącznie na konto bankowe podane przez klienta lub za pośrednictwem bramki płatności online.
Wszystkie zwroty należy kierować na adres:
K. Pasik I. Smarz Spółka Jawna
ul. Buńczuk 6A
02-267 Warszawa
Nie odbieramy paczek za pobraniem.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.